Jak si prakticky a útulně zařídit home office?

0 Shares
0
0
0

Dnes je zcela běžné, že někteří lidé pracují z domu, mají tzv. domácí kancelář – home office. Ať už mají normální pracovní poměr u zaměstnavatele, nebo jsou pány svého vlastního času, jednu věc mají společnou – potřebují vlastní pracovní koutek. Místo, kde se budou dobře cítit, kde budou správně inspirováni a motivováni podávat skvělé výkony.

Začněte nábytkem

Když jste se už rozhodli pro správnou místnost v domě nebo pouze správné umístění vašeho pracovního koutku, nezapomínejte, že kromě vyhovujících světelných podmínek jsou velmi důležité dvě věci, a to váš stůl a židle. Nábytek, který budete mít na očích každý den, se vám musí nejen líbit, ale musí být také praktický a dobře využitelný. Klidně jej můžete sladit se zbytkem místnosti, aby tam dobře zapadl. Kolik prostoru na práci potřebujete, to víte nejlépe vy sami. Dbejte ale o to, abyste měli dostatek místa na všechny úkony a nezapomínejte na úložný prostor pro dokumenty nebo pracovní nástroje. Pohodlná židle, která je zároveň výjimečná svým stylem, určitě vše nádherně doplní. Nejlepší by byla taková, abyste byli nuceni být stále napřímení, v poloze nejvíce vyhovující páteři.

Končete se stylem

Abyste do své “práce” těšili, měla by vaše domácí kancelář lákat a vyzařovat cosi pozitivního, útulného a krásného. Strávíte zde přece nejednu hodinu ze dne, ba někdy dokonce i víkend. Správný výběr barevných kombinací, pěkných doplňků, osvětlení, užitečných polic a vitrín, úložné boxy, košíky, šanony, dostatek psacích a kancelářských potřeb toto všechno zaručí. Podstatné je, abyste měli vždy řád a vyznali se, co kde je. Je skvělé mít před sebou obrazy, které jsou pro vás motivující nebo tapetu s povzbuzujícími barvami či tvary. Živé květiny dodají ten správný šmrnc. Obklopte se vším, co máte rádi, v domácí kanceláři si to můžete dovolit.

0 Shares
Obsah pro tebe