10 způsobů jak NE-detoxikovat vaše tělo

0 Shares
0
0
0

Už jen prostým denním pitím čisté vody tělo očistíte od toxinů a přidáním pár ingrediencí můžete vodu transformovat na detoxikační vodu a získat z ní tak ještě více benefitů. Pít vodu kvůli očistě můžete na denní bázi nebo jako součást širší zaměřené detoxikace. Každá z ingrediencí vám poskytne trochu odlišné benefity, takže dbejte na to, abyste vždy vybrali ingredienci podle cíli, který chcete dosáhnout.

Čemu byste se ale raději měli při správné detoxikaci vyhnout a na co dávat pozor?

1) Jít do extrémů

I přesto, že při detoxikaci musíte změnit to, co běžně jíte, pijete nebo děláte, nemusíte jít do velkých extrémů. Běžná mínění je, že musíte po určitou dobu hladovět a že to, jak se vaše tělo bude zbavovat toxinů, bude bolestivý proces. Nicméně jeden z nejúčinnějších detoxikačních programů se zaměřuje na vaše pohodlí a zároveň dodává vašemu tělu to, co si na nutriční úrovni vyžaduje.

2) Nebýt připraven

Pokud detoxikaci vašeho těla vezmete na lehkou váhu, podle všeho se dočkáte různých výsledků. Musíte vědět nejen to, jak to uděláte ale než začnete, jak dlouho to budete dělat a jak se vrátíte do normálu, když detoxikaci skončíte. Musíte si také stanovit to, co pro vás “normál” bude znamenat. Vrátíte se zpět k předchozímu stravování, nebo detoxikací chcete vaše stravování změnit? Tyto otázky musí být před tím, než začnete s detoxikací, zodpovězeny, protože jinak celá detoxikace může být neúspěšná.

3) Vybrat si špatné období

Absolvovat detoxikaci během stresujícího nebo zaneprázdněného období není dobrý nápad. Nenaplánujte si detoxikaci pokud se blíží vaše narozeniny, během svátků nebo pokud to máte v práci rušné. Musíte se ujistit, že si vyberete období, kdy máte ve vašem životě co nejméně rozrušení a pokušení, čili máte lepší šanci dodržovat program a těžit z jeho výhod. Nejlepším obdobím na detoxikaci je obvykle po svátcích nebo narozeninách, během kterých jste to pravděpodobně přehnali s nezdravým jídlem a alkoholem.

4) Zanedbávat pití vody

Nezáleží na jaký program detoxikace se dáte, přijdete na to, že při každém musíte dodržovat podobnou strategii: dodržovat určitý příjem vody. Pro mnohé to znamená pití více vody než jsou zvyklí a stojí jejich to nemalé úsilí. Pití vody je důležité, protože vaše vnitřní orgány jsou tehdy v detoxikačním režimu s cílem očistit se od toxinů. Bez dostatečné hydratace toho však nejsou schopny. Je to také způsob, se kterým se postaráte o to, aby všechny procesy ve vašem těle probíhaly snadno a ujistěte se, že přijímáte dostatek této důležité sloučeniny, zatímco například přijímáte menší množství jídla.

5) Ignorovat signály vašeho těla

Detoxikační období je obdobím, kdy máte lepší poslouchat signály vašeho těla, ne je ignorovat. Pokud cítíte bolest nebo nepohodlí, které je silnější než je bolest z hladu, neměli byste na sebe tlačit a pokračovat ignorujíc bolest. Před detoxikací je nejlepší poradit se s lékařem, zda můžete bezpečně absolvovat detoxikaci. Takovým způsobem přijdete na to, zda jsou vaše bolesti způsobené detoxikací, nebo jiným problémům. Může to vyznít nesmyslně, ovšem na to, abyste absolvovali detoxikaci, musíte být dostatečně zdraví i přesto, že právě pomocí detoxikace chcete být zdravější.

6) uspěchat se do az detoxikačního programu

Na detoxikaci musíte připravit vaše tělo i vaši mysl, proto je důležité se do detoxikace Nespěchejte a najednou přestat jíst, nebo zhurta začít jíst pouze ovoce nebo zeleninu. Přejděte na to snadno, upozorněte vaše tělo, že přichází změna. Také takto uvědomíte i vaši mysl, že děláte jiné věci a není důvod k panice. Je také důležité vrátit se k normální stravě postupně a ne šokovat tělo tím, že ho nakrmíte jídly, které jste si po nějaký čas nedopřáli.

7) Domnívat se, že to děláte jen pro vaše tělo

Pokud si myslíte, že detoxikace je něco, co děláte pouze pro vaše tělo, tak jste na velkém omylu. Je možné detoxikovat vaši mysl stejně jako vaše tělo. A to zastavením toku nesprávných a znepokojujících myšlenek a zvýšením toku posilujících a pozitivních myšlenek. Pokud se snažíte o detoxikaci a přitom stále trávíte hodiny při znepokojivých zprávách a cpe se pizzou a fast foodům, nedoprajete si kompletní očistu. Zbavte se těchto negativních návyků a snažte se během detoxikačního programu vaši mysl zrelaxovat, jak nejvíc dokážete.

8) Podlehnout hříšným choutkám

Detoxikace opravdu funguje pouze když zastavíte příjem toxických látek. Pokud se do toho sotva dostáváte a už pocítíte hříšné choutky a rovnou se jim poddáte, dáváte vašemu tělu pouze poloviční šanci na to, aby provedlo to, co potřebuje. Kvalitní detoxikační program uzná skutečnost, že budete mít hříšné choutky a bude na to připraven. Bude v něm buď polévka, smoothie nebo čaj, který si můžete dopřát, když přijde na pokušení. A to tak, že si tím nezkazíte celé vaše úsilí. Berte to takto: hříšné choutky jsou důkazem, že váš detoxikační program opravdu funguje. Vaše tělo touží po něčem, co mu není dopřáno. Zabojujte s těmito choutkami a oni nakonec ustoupí.

9) Skočit z jednoho programu do druhého

Je běžné, že si myslíte, že tráva u souseda je zelenější. Může se vám stát, že jste uprostřed detoxikačního programu a zalíbí se vám jiný. To je v pohodě, pokud určitý program nejprve dokončíte, a až potom začnete jiný. Nicméně přerušit jeden a začít jiný vás nedostane tam, kde ze zdravotního hlediska chcete být. Kvalitní detoxikační program vám poskytne kýžené výsledky, pokud se nedáte zlákat zdánlivě zelenější pastvinou. To může být totiž únikový mechanismus, který použijete k tomu, abyste nedokončili očistu ve fázi, kdy už věci nejsou tak snadné.

10) Vzdát se příliš brzy

Přestože nechcete ignorovat signály vašeho těla a pokračovat ignorující bolest, nechcete také v tom nejlepším, kdy je to zároveň o něco těžší, přestat. Často až po těchto momentech začne mít očista pozitivní účinky, takže je důležité umět rozlišit, co je normální a co zase nesouvisí s vedlejšími účinky a symptomy detoxikace. Vaše snaha a soustředěnost je při detoxikaci klíčem, a pokud chcete vidět kýžené výsledky, vyžaduje si to setrvat až do konce. Zkuste se poradit s někým, kdo už tuto cestu absolvoval a bude ochoten vám poradit.

Vyhýbání se něčemu, co byste neměli dělat, je někdy stejně účinné jako vědět, co byste dělat měli. Nyní, když jste již obeznámen s 10 největšími chybami, které lidé dělají na cestě zvané detoxikace, budete lépe připraven na úspěšnou cestu a nepřidáte se k těm, kteří to nezvládli. Vaše tělo je nádherným nástrojem schopným vypořádat se se vším , čím ho zatížíte a ví, kdy s ním máte pouze ty nejlepší úmysly. Pamatujte na to i během detoxikačního programu, tehdy tuto cestu úspěšně zvládnete.

0 Shares
Obsah pro tebe